fbpx

Ми працюємо! +38 (099) 170-61-20 | Viber

Гарантія

Гарантійні зобов'язання

На наші товари розповсюджується гарантія, яка підтверджує зобов'язання з відсутності у товарі виробничих дефектів. Строк гарантії для товарів бренда Delux - 2 роки, для товарів бренда Magnum - 1 рік. Більш детальну інформацію за конкретними позиціями представлено в описі товару, а також у спеціальних інформаційних листівках та акційних пропозиціях для оптових клієнтів. При отриманні товару завжди перевіряйте його комплектність і відсутність дефектів.

Чи можна обміняти або повернути товар?

Згідно Закону "Про захист споживачів" Ви маєте право повернути чи обміняти товар протягом 14 дней після купівлі. Щоб скористатися їм, упевніться що:

1) Товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей та інишх механічних пошкоджень;

2) Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

3) Зберігайте чек з місця купівлі товару.

Отже Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не влаштував Вас габаритами, формою, фасоном, кольором, розміром, або не подішов з інших причин. У випадку, якщо Ви хочете обміняти товар і вважаєте, що він неналежної якості, але фактично товар відповідає критеріям належної якості, при зверенні протягом 14 дней після купівлі Вам буде проиведено заміну.

Якщо Ви хочете обміняти товар неналежної якості, то це можливо тільки за умови, що не були порушені умови експлуатації. 

Де і як можна провести обмін або повернення товару?

Товар можна обміняти у нас на сайті delux.ua, зв'язавшись з нами через Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Необхідно вказати причину повернення, дату придбання товара, номер замовлення, контактний номер телефону та Прізвище людини на яку було оформлено замовлення. Ми перевіримо вашу інформацію і зв’яжемось з вами. 

Товар придбаний в роздрібній мережі, чи на іншому сайті-партнері  можна обміняти/повернути згідно діючого законодавства виключно в місті купівлі.

У яких випадках не проиводиться гарантійний обмін/повернення товару?

1) Наявність на товарі механічних чи інших ушкоджень, які виникли внаслідок навмисного або недбалого використання товару покупцем або третьою особою;

2) Порушені правила використання товару, вказані в експлуатаційному документі;

3) Було проведено несанкціоноване вскриття або ремонт виробу, змінено конструкцію або схему товару;

4) Ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

5) Ушкодження, викликані аварійними коливаннями напруги в електромережі або неправильним підключенням;

6) Ушкодження, викликані дефектами системи, до якої підключався товар;

7) Ушкодження товару, викликані використанням не за призначенням або з порушенням умов експлуатації.